lördag 14 april 2012

Morris dag och Njurvärdet

Igår var det min dag. Det var ett år sen jag flyttade in här hos mina tvåbeningar då. Så nu säger dom visst att jag har haft födelsedag och skulle då vara 4 år. Det firades med tonfisk.
Sen ringde stickisarna och meddelade njurvärdet för matte.
Första värdet som jag hade när jag kom in var på över 300 och nu hade resultatet sjunkit till 274 så det gick åt rätt håll. Både matte, husse och jag blev så glada för det. 
Om 3 månader ska jag tillbaks på en ny kontroll och då ska dom även ta urinprov på mig igen.

- Morris

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott Morris!
    Det var ju en fin födelsedagspresent du fick.
    Även om njurvärdet fortfarande ligger högt så är det skönt att det går åt rätt håll. Fortsätt så!
    High Tass!

    SvaraRadera